Klanten-en garantieservice

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij Zwijnenburgmode! Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels eraan binnen 8 dagen gratis ruilen of retourneren. 

Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via: klantenservice@zwijnenburgmode.nl of bel 0183-352599. Wij zijn bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en op maandag van 13:30 tot 17.00. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice leest u hoe u kunt ruilen of retourneren.

 

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via klantenservice@zwijnenburgmode.nl of bel 0183-352599. Wij zijn bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en op maandag van 13:30 tot 17.00 uur.

 

Heb ik garantie op een artikel?

Gaat uw artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier.

 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (klantenservice@zwijnenburgmode.nl) of per post (Zwijnenburgmode, Postbus 5, 
4230 BA Meerkerk). We onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week contact met u op.

Zwijnenburg Zwijnenburg
Zwijnenburg

iDeal Mastercard VISA PayPal

Sitemap | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Webdesign by Applepie