Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt Zwijnenburgmode.nl gebruik van cookies. Door op "Ik ga akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Ik ga akkoord

Ruil/Retourbeleid webshop

Onze ruil- en retourservice Zwijnenburgmode.nl (webshop)

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Zwijnenburgmode.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele label binnen 14 dagen ruilen of retourneren.

Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. 

Voorwaarden ruilen en retourneren

  • De artikelen, die u wilt ruilen/retourneren, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling bij ons binnen zijn.
  • Ruilingen/retouren die niet binnen de gestelde termijn bij ons binnen zijn, worden niet door ons geaccepteerd. 
  • De artikelen moeten zijn voorzien van garantielabel en in originele verpakking/doos worden geretourneerd. De artikelen worden niet teruggenomen indien het artikel;Gedragen en/of gewassen is, De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd. 
  • Alleen bij goederen die via Zwijnenburgmode.nl zijn gekocht mag het aankoopbedrag gerefund worden.
  • Om hygiënische redenen kunnen wij onderkleding niet omruilen of retour ontvangen. 
  • Het aankoopbedrag ontvangt u binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Hoe werkt ruilen bij Zwijnenburgmode.nl ?

U neemt contact op met onze klantenservice 0183-351401 of besteld een andere maat via onze webshop: www.zwijnenburgmode.nl.
U geeft bij onze klantenservice aan dat het om een ruiling gaat.

Hoe werkt retourneren bij Zwijnenburgmode.nl ?

Vul het meegestuurde formulier in. Verzend u pakket naar: Zwijnenburg Mode, Postbus 5, 4230 BA MEERKERK

Kies je Postservice. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Aangezien je zelf betaald, mag jij uiteraard ook zelf de postservice/koeriersdienst bepalen waarmee de retourzending wordt teruggestuurd. Bewaar wel altijd het verzendbewijs tot je jouw geld of nieuwe item van ons terug hebt ontvangen.

WAT DOE IK ALS IK EEN VERKEERD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem dan even contact op met de klantenservice via klantenservice@zwijnenburgmode.nl of bel 0183-351401. Wij zijn bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en op maandag van 13:30 tot 17.00 uur.

Zwijnenburg

iDeal Mastercard VISA PayPal PostNL

Sitemap | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Privacy statement | Webdesign by Applepie