Veelgestelde vragen

Nee, verzenden is altijd gratis. Het retourneren is wel geheel voor eigen rekening.

Het is mogelijk uw pakket te laten versturen naar het Buitenland. Op dit moment hebben wij België en Duitsland in onze lijst gezet. Het kan echter zo zijn dat uw Bank niet in de Ideal lijst voorkomt bij ons. Wij hopen dit zo snel mogelijk wel beschikbaar te stellen, tot die tijd vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice indien u een pakket wilt laten versturen naar het buitenland en met een buitenlandse rekening wilt betalen. De klantenservice is te bereiken op het telefoon nummer: +31(0)183-352599 of email: klantenservice@zwijnenburgmode.nl

Zwijnenburgmode streeft ernaar alle bestellingen uiterlijk binnen 1 à 3 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit gebeurt via TNT post naar het bij de bestelling opgegeven afleveradres. Mocht de levertermijn om bepaalde redenen afwijken dan krijgt de consument hiervan via e-mail een bericht. Een bestelling zal echter in principe altijd binnen 1 à 3 werkdagen na ontvangst van de betaling worden verstuurd naar het desbetreffende consumenten adres.

Uw bestelling wordt door Postnl afgeleverd op het door u afgegeven adres. 

Nee, de collectie in de webshop is beperkter dan in onze winkels, kom daarom ook is gezellig een keer bij Zwijnenburg het Huis van de Mode kijken.

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Wij doen er echter alles aan om dat zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt uw betaling teruggestort.  

Dit is op dit moment jammer genoeg nog niet mogelijk.

Nee, op dit moment is de collectie op de webshop helaas nog niet compleet. Vanwege de grootte en diversiteit van onze collectie worden er elke dag nog artikelen toegevoegd op de webshop van Zwijnenburgmode. 

Blijf dus regelmatig onze webshop bezoeken!

Zwijnenburg Zwijnenburg
Zwijnenburg

iDeal Mastercard VISA PayPal PostNL

Sitemap | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Webdesign by Applepie